Strefa Klienta
Informacja o aktualnym stanie danej sprawy dostępna jest w każdym czasie w różnych formach:
1) Dostęp on-line – Panfil Direct.
Panfil Direct to:
- elektroniczna archiwizacja i zarządzanie dokumentami,
- dwustronna komunikacja Klienta <-> Kancelaria,
- bezpieczny dostęp on-line do dokumentów w danej sprawie (z wykorzystaniem połączenia szyfrowanego https),
- szerokie możliwości zarządzania przez Klienta portfelami wierzytelności w trakcie postępowania polubownego, sądowego i komorniczego,
- możliwość podglądu on-line aktualnego stanu danej sprawy lub grupy spraw,
- szczegółowy, elektroniczny rejestr zdarzeń zawierający informacje o czynnościach podejmowanych przez Kancelarię, a także sądy i komorników,
- rejestr aktualnego salda dłużnika,
- możliwość swobodnego zestawienia danych zarejestrowanych elektronicznie przez Kancelarię zarówno w zakresie jednostkowej sprawy jak i wybranych przez Klienta grup spraw (za pośrednictwem bezpiecznego połączenia przez Internet),
- możliwość segregowania spraw wg zdefiniowanych wcześniej kryteriów.
2) Raport przesyłany drogą elektroniczną.
Niezależnie od udostępnionego raportu on-line Grupa PANFIL, w okresach uzgodnionych z Klientem, przesyła do Klienta raport z podejmowanych czynności. Raport może być sporządzony w formie pliku elektronicznego o wskazanej przez Klienta strukturze i formacie (m.in. doc, xls, txt, xml, rtf, pdf, ods, odt). Raport zawierać będzie szczegółowy opis czynności zarówno procesowych jak i faktycznych podjętych w danym okresie czasu w każdej sprawie przez Grupę, sądy i komorników.
3) Dedykowane osoby.
Do udzielania informacji Klientowi zostały ponadto dedykowane osoby, które w godzinach pracy Grupy PANFIL są do Państwa dyspozycji.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Działem Handlowym tel. nr +48 (22) 489 34 63.